Välkommen

Kopiraittilan koulussa opitaan tekijänoikeustaitoja. Tekijänoikeustaidot on jaettu kolmeen kokonaisuuteen: tekijänoikeustietouteen, erilaisten teosten käyttötaitoon sekä tiedonhankintataitoon ja kriittiseen lukutaitoon.

Kopiraittilan koulun materiaali on rakennettu ajokortinomaiseksi kokonaisuudeksi. Ensin harjoitellaan kutakin taitoa siihen liittyvien materiaalien ja pelien avulla. Kun olet suorittanut kaikki kolme taitoa ja niihin liittyvät harjoituspelit, pääset “ajamaan inssiajon” eli testaamaan oppimiasi taitoja ja tietoja lopputestissä.

Materiaalit löytyvät vasemman yläkulman valikosta ja pelit kahvilatilan katossa olevista lampuista. Lopputestin arkku aukeaa, kun kaikki kolme taito-avainta on suoritettu.

Onnea matkaan tekijänoikeuksien maailmaan!